Thursday, August 4, 2016

HOMESTAY ANGAN INDAH DI PENANG

HOMESTAY ANGAN INDAH DI PENANG


Lokasi di Tanjung Bungah, Pulau Pinang
Rumah Single Storey
3 bilik tidur + 2 bilik air + ruang tamu + ruang makan + dapur + tempat parkir kereta
🏠 Kapasiti keselesaan boleh muat dari 6 - 9 orang
Dilengkapi : 🔹alat penghawa dingin di setiap bilik🔹 periuk nasi elektrik🔹televisyen njoi🔹 peti sejuk🔹cerek air elektrik🔹dapur elektrik🔹periuk nasi elektrik🔹 pengering rambut
Disediakan 2 extra toto & bantal & selimut tanpa sebarang caj tambahan
Berdekatan food court tanjung bungah, dominos, 7e, stesen minyak Petron,etc
Juga berdekatan tempat2 menarik:-
3 min ke pantai berdekatan
6 min ke Batu Feringghi
6 min ke Hard Rock Hotel
6 min ke Straits Quay
8 min ke The Escape
8 min ke Entopia by Penang Butterfly Farm
20 min ke Georgetown World Heritage Side
14 min ke Gurney Drive
16 min ke Taman Belia Pulau Pinang
22 min ke Rumah P. Ramlee
 25 min ke Bukit Bendera
🔴Harga
Weekday/Weekend RM280
Public Holiday/School Holiday RM300
CHECK-IN 3PM
CHECK-OUT 12PM
Tempahan selewat-lewatnya 1 hari sebelum tarikh check-in
TEMPAHAN/PERTANYAAN BOLEH WHATSAPP/CALL 10AM-9PM +60126902767
Instagram : anganindahhomestay
FB page : angan indah homestay penang
PERINGATAN UNTUK TETAMU HOMESTAY
FOR MUSLIM ONLY
FOR MUHRIM ONLY
NO DRUGS
NO ALCOHOL
NO PORK
NO PETS
NO SMOKING INSIDE HOUSE







No comments:

Post a Comment